unalmamban

 2009.05.23. 19:49

Namost szóval írok egy kisregényt. Nem a blog kedvéért, hanem bert szétuntam a kib*szott agyam, és most gondolkodás helyett leírok mindent ami a kib*szott eszembe jut. Miért? Mert csak. Írjá jobbat te, aztán elolvasom. Amúgy meg szép napunk van. Süt a nap, de nagyon, én meg megrohadok. Lehetne hidegebb is, lesz időm napozni a pokolban és valami finom meggyes koktélt szürcsölni a "nagy" celebekkel. höh. Itt tart az ország, hogy már az ember vagy megtanul keményen boldogulni, küszködni az életbenmaradásért, vagy van egy kis szerencséje, és elég segg idióta hozzá, hogy semmire-se-jó naplopó celeb legyen. Vagy rosszabb: politikus. Ebbe ne is menjünk bele.

Egyébként  SÜN

miért? csak. mostmár a zegyik hílyres közösségi oldalon (nevezetesen a ziwiwen) végre lehet is csinálni valami érdekeset: van egy kép egy sün állatról, és ha megnyomod a gombot, SÜN-t ordít. Én ezzel elvagyok egy fél órát, közben a földön fetrengek a röhögéstől :)

Ezután napi események: elmentem a Tuscóba, mer anyámnak kellett egy csomag kávé. Jah. Én röpke másfél órán át kerestem -nem csak azért mert balf*asz vagyok, hanem mert ott legalább nem süt a nap :)

Hazaértem, F1. Imádom, de most má ott is megy a balhé. Hát ez kell? ne vitázzanak má, menjenek, oszt versenyezzenek, jónapot.

Most lassan megyek, mert most aktuális a május havi fürdés, majd ledőlök a tévé elé, és arra gondolok: ma se váltottam meg a világot, de legalább nem vagyok celeb! :)

Jónagyot kívánok minden kedves hülyegyereknek aki ezt tévedésből -vagy elmebajból- végigóvasta, aztán nemám győzike sót nézni!

 Viszontlátásra

A bejegyzés trackback címe:

https://balhere.blog.hu/api/trackback/id/tr371139666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása